Thursday, March 26, 2015
မတ္လ ၂၇ ရက္ (တပ္မေတာ္ေန႔)တြင္ ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတားေပၚသို႔ ကားမ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါခံုးေက်ာ္ တံတားေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီ မွ သတင္းရရွိသည္။
ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈမွာ ၉၉ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ ကာ ကတၱရာခင္း ျခင္းလုပ္ငန္းစ တင္ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါတံ တား တည္ေဆာက္ေနသည့္ Capital Development မွ စီမံကိန္းဒါ႐ိုက္ တာဦးသက္လင္းကေျပာသည္။
‘‘တပ္မေတာ္ေန႔မနက္မွာ ခံုးေက်ာ္တံတားေပၚကို ကားေတြ ျဖတ္လို႔ရေတာ့ မွာပါ။ အခု ကတၱ ရာစခင္းေနၿပီဆိုေတာ့ နီးစပ္ေန ပါၿပီ’’ဟု ၎ကေျပာ သည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က ေျမနီကုန္းခုံးေက်ာ္ တံတားကို မတ္လ ၂၇ ရက္တြင္ စတင္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ၫႊန္ၾကား လာမႈေၾကာင့္ ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ ဆက္စပ္လမ္းေၾကာင္းအခ်ဳိ႕ကို မတ္လ၁၆ရက္မွ ၃၁ ရက္အထိ ေခတၱပိတ္ခဲ့သည္။ ေငြက်ပ္ ၁၇ ဘီလီယံခန္႔ သံုးစြဲလ်ာထားသည့္ အဆိုပါတံတားစီမံကိန္း ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီးရန္ လုပ္သား ၃၀၀ ျဖင့္ေန႔၊ ညႏွစ္ဆိုင္းခြဲကာေဆာင္ရြက္လုပ္ေနေၾကာင္း ၎ကေျပာ သည္။
အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၄ စက္တင္ဘာ ၆ ရက္က စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ရွစ္လႏွင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္ရမည္ဟု စာခ်ဳပ္တြင္ ပါရွိေသာ္လည္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရ အဖြဲ႕၏ လမ္းၫႊန္ခ်က္ျဖင့္ သတ္ မွတ္ခ်က္ထက္ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီး ရန္ ႀကိဳးပမ္းေနျခင္းျဖစ္သည္။ အရွည္ေပ ၂,၃၀၀ ေက်ာ္ရွိေသာ သံကူကြန္ကရစ္အမ်ဳိးအစား၊ ေလးလမ္းသြားတံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ကုန္ၾကမ္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ တင္သြင္းကာ ေဆာက္လုပ္ေန ျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါတံတားေဆာက္ လုပ္ေရးလုပ္ငန္းခြင္ေၾကာင့္ အနီး ဝန္းက်င္တြင္ ၁၅ မိနစ္မွ နာရီ ဝက္ၾကားယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေန႔ စဥ္ႀကံဳေတြ႕ေနရသည္။ ၂၀၁၃ႏိုဝင္ဘာ ၄ ရက္တြင္ျပဳလုပ္ေသာ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္း လႊတ္ေတာ္အထူးအစည္းအေဝး ၌ ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း အတြက္ က်ပ္ ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္လ်ာထားေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအျဖစ္ မ်ားေသာ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံုတြင္ ခံုးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ရန္ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီ ၁၀ ခုက တင္ဒါေလွ်ာက္ထားခဲ့ရာ ဦးေတဇပိုင္ ထူး၊ ဒဂံုအင္တာေန ရွင္နယ္၊ Capital Development၊ Myanmar V Pile ႏွင့္ Grow Advance ကုမၸဏီတို႔ကို ကနဦး ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးအဆင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ကို Capital Develo- pment ကုမၸဏီက ရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္။
7Day Daily
No comments:
Post a Comment