Monday, November 25, 2013

ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဆုံး ႏွစ္ထပ္ ခုံးေက်ာ္တံတား ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ


Monday, November 25, 2013
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဆုံး ႏွစ္ထပ္ ခုံးေက်ာ္တံတား (တတိယအလႊာ) ကို ႏိုဝင္ဘာလ ၂၄ ရက္ေန႔မွ စတင္၍ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳလိုက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ တံတားကို တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္ ေပ းလ်က္ ရွိေသာ FMI ကုမၸဏီ၏ စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးထြန္းႏိုင္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ 

အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေျဖရွင္းရန္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လမွ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းဆုံရွိ အဆိုပါ ႏွစ္ထပ္တံတား ေဆာက္လုပ္မႈ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ အၾကာတြင္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

“တံတားက အကုန္ၿပီးသြားၿပီ။ ေအာက္နားက ေရပိုက္ေလးေတြ ဆက္စရာပဲ ရွိေတာ့တယ္” ဟု ၎ကဆိုသ ည္။

အဆိုပါ တတိယအလႊာ တံတားသည္ သမိုင္း ဘူတာ႐ုံလမ္းႏွင့္ လိႈင္သာယာၿမဳိ႕နယ္ တို႔ကို ဆက္သြယ္ ထ ားၿပီး အင္းစိန္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ထဲကို ဆက္သြယ္ ေပးထားေသာ ဒုတိယအလႊာ တံတား၏ အေပၚမွ ျဖတ္ေက ်ာ္ ေဆာက္လုပ္ထားေသာ တံတားတစ္စင္း ျဖစ္သည္။

“ဒီမွာက တံတားက ႏွစ္စင္းဆိုေတာ့ အေပၚက အသြား၊ အျပန္ ႏွစ္လမ္း၊ ေအာက္က ႏွစ္လမ္းစီေလ။ အဲဒါ ဆိုေတာ့ သြားရတာ တျခား ခုံးေက်ာ္တံတားေတြ ထက္စာရင္ ပိုၿပီး ယာဥ္ေၾကာ ရွင္းႏိုင္တယ္။ ကားသမား ေတြအတြက္ အဆင္ေျပသြားႏိုင္တယ္” ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ဆိုသည္။

တတိယအလႊာ တံတား (Third Layer) ၏ ေအာက္မွ ဒုတိယအလႊာ တံတား (Second Layer) ကို ေအာ က္တိုဘာလ ၃၁ ရက္ နံနက္ ၉ နာရီမွ စတင္ျဖတ္သန္း သြားလာခြင့္ ျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ တံတား ႏွစ္စင္းကို တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္ေပးလ်က္ ရွိေသာ FMI ကုမၸဏီထံမွ သိရသည္။

ယခုဖြင့္လွစ္သည့္ တံတား၏ အရွည္မွာ ၂၄၁၃ ေပ ၁၀ လက္မ (၇၃၆ မီတာ) ရွိၿပီး အျမင့္ဆုံး ခံႏိုင္ဝန္ တန္ ၆၀ ထိ ခံႏိုင္၍ ေျမျပင္မွ တံတားအျမင့္ေပသည္ ၄၇ ေပ ၄ လက္မ (၁၄ ဒသမ ၄၂၉ မီတာ) ရွိေၾကာင္း တံ တား ေဆာက္လုပ္မႈ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေျဖရွင္းရန္အတြက္ ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္း တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ ဘုရင့္ေနာင္ႏွင့္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား တို႔ကို ဖြင့္လွစ္ ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း က်န္ရွိသည့္ ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားမွာမူ အသုံးျပဳႏိုင္မည့္ ရက္ကို အတိအက် သတ္မွတ္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေပ။

The Voice Weekly

No comments: