Tuesday, 04 June 2013
ရန္ကုန္ျမစ္ ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္ သည့္ တံတားတစ္ခု ထိုးရန္ အတြက္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီ တစ္ခုက လာေရာက္ အဆိုျပဳ ထားေသာ္ လည္း လက္ရႇိ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏႇင့္ အနီးဆံုး ရန္ကုန္ျမစ္သာျခား သည့္ ဒလဘက္အျခမ္းအား ယခုထက္ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးေစ ရန္ ရည္ရြယ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံ တားထိုးရန္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ကတည္းက လာေရာက္ေလ့ လာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆိုျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုျပဳရာတြင္ တံတားအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သြားလာေနေသာ သေဘၤာႀကီးမ်ားႏႇင့္ လြတ္ကင္းေစရန္အတြက္ တံတားကို ေအာက္ေျခကင္းလြတ္ အျမင့္ မ်ားမ်ားယူ၍ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါ၀င္သည္။
''ကိုရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေတာ့ထိုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရႇိေတာ့ ေဆြးေႏြးေန ဆဲပင္ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔က သူတို႔အစိုးရဘက္ကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာကိုး။ တံတားထိုးဖို႔ကို ရန္ကုန္ဘက္အျခမ္းက ဘယ္ေနရာလဲဆိုတာ မေရြးရေသးဘူး။ တံတားပံုစံကလည္း သေဘၤာႀကီးေတြနဲ႔ လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ စပရိန္လို အေခြအေခြ လမ္းေတြနဲ႔ တက္သြားမယ္။ အျမင့္ေပအမ်ားႀကီးနဲ႔ ေဆာက္
လုပ္မဲ့ပံုစံပါ။ သူတို႔အစိုးရဆီကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာဆိုေတာ့ တံတားထိုးျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာဦးမယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာ ၾကား ခဲ့သည္။
ထို႔ျပင္ ကုိရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလအား ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားလာရန္ အတြက္လည္း စိတ္၀င္စားသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ရႇိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။
ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏႇင့္ ဒလဘက္ျခမ္းကို ဆက္သြယ္သည့္ တံတားမ်ားထိုးရန္ေဆြးေႏြးခဲ့ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။
eleven media group
ရန္ကုန္ျမစ္ ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္ သည့္ တံတားတစ္ခု ထိုးရန္ အတြက္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီ တစ္ခုက လာေရာက္ အဆိုျပဳ ထားေသာ္ လည္း လက္ရႇိ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏႇင့္ အနီးဆံုး ရန္ကုန္ျမစ္သာျခား သည့္ ဒလဘက္အျခမ္းအား ယခုထက္ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးေစ ရန္ ရည္ရြယ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံ တားထိုးရန္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ကတည္းက လာေရာက္ေလ့ လာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆိုျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုျပဳရာတြင္ တံတားအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သြားလာေနေသာ သေဘၤာႀကီးမ်ားႏႇင့္ လြတ္ကင္းေစရန္အတြက္ တံတားကို ေအာက္ေျခကင္းလြတ္ အျမင့္ မ်ားမ်ားယူ၍ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါ၀င္သည္။
''ကိုရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေတာ့ထိုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရႇိေတာ့ ေဆြးေႏြးေန ဆဲပင္ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔က သူတို႔အစိုးရဘက္ကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာကိုး။ တံတားထိုးဖို႔ကို ရန္ကုန္ဘက္အျခမ္းက ဘယ္ေနရာလဲဆိုတာ မေရြးရေသးဘူး။ တံတားပံုစံကလည္း သေဘၤာႀကီးေတြနဲ႔ လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ စပရိန္လို အေခြအေခြ လမ္းေတြနဲ႔ တက္သြားမယ္။ အျမင့္ေပအမ်ားႀကီးနဲ႔ ေဆာက္
လုပ္မဲ့ပံုစံပါ။ သူတို႔အစိုးရဆီကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာဆိုေတာ့ တံတားထိုးျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာဦးမယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာ ၾကား ခဲ့သည္။
ထို႔ျပင္ ကုိရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလအား ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားလာရန္ အတြက္လည္း စိတ္၀င္စားသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ရႇိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။
ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏႇင့္ ဒလဘက္ျခမ္းကို ဆက္သြယ္သည့္ တံတားမ်ားထိုးရန္ေဆြးေႏြးခဲ့ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။
eleven media group
No comments:
Post a Comment